dimecres, 13 de gener del 2010

Ultra Trail del Montblanc




ACTUALITZACIÓ 19/1 - Ja han sortit els resultats del sorteig i ENS HA TOCAT!!!! Ara només queda fer el papeleo restant i CAP AL MONTBLANC!


Em sap molt de greu introduir aquest post aquí enmig de la setmana que hauriem d'estar tots concentrats en la defensa del Campionat de Catalunya de Triatló d'Hivern, com molt bé ens ha recordat el Gabri, peró es que demà dia 13, a les 24:00 (hora de París) tanquen les pre-inscripcions a la prova que, ja fa molts mesos, alguns ens vam proposar anar...

Tots recordareu que en Pep va ser qui va llençar el repte (aquest també!). Tots recordareu que jo m'hi vaig enganxar de seguida. Probablement recordareu, també, els periples i aventures que hem passat durant aquest any entrenant i, sobre tot, corrent proves que ens donéssin els punts necessaris per poder inscriuren's al UTMB

Els mesos passen, però, i ara el Pep no ho veu clar :-( Jo m'he propossat no forçar-lo en la seva decisió, peró no puc evitar aquest últim post a la desesperada per, almenys, donar-li la oportunitat de repensar-s'ho per última vegada i no lamentar tot l'any no haver fet el pas quan hi era a temps...

Òbviament, jo ja he fet la meva inscripció (avui mateix). Ara, el meu destí passa per el "tirage au sort" que faran a final d'aquesta setmana i que determinarà si tinc dret a intentar-ho o no... a partir de aquí, si la fortuna m'és propicia, s'obre un món de dubtes, entrenaments, patiment, por i, espero, recompensa final en forma d'experiències inoblidables de tot el procés i de la cursa en sí...

ACTUALITZACIÓ: El Pep s'ho ha repensat i, apurant el límit de temps, s'ha pre-inscrit! Ara som el grup GRP3472493 i caldrà menjar-se les ungles fins dilluns 18/1 quan sabrem si ens ha tocat o no. Ara si que sí...

Alea Jacta Est!











5 comentaris:

  1. Pep, no deixis ara sol al Gami, tant patir junts....

    Només serà una més que feu plegats (d'animalada ;-)

    Només plantejar-vos reptes així ja es mereix la meva admiració, i enveja....

    ResponElimina
  2. Val, val, despres de rebre tantes presions, inclús arrivant a nivell familiar, m'he preinscrit.
    Ara hem tocaria allò que no sona que no sortíssim al sorteig.
    Alea jacta est!

    ResponElimina
  3. així m'agrada, amb decissió

    i divendres sortirem de dubtes

    ResponElimina
  4. bé, ja està ENHORABONA A TOTS DOS, ara a acumular kmsssssss

    enveja o no???? buf quina bestiesa aneu a fer, ja ho teniu clar ;-)

    ResponElimina