dimecres, 9 de desembre del 2009

Objectiu Niça'2010

Com va començar tot:

email Josep Gras 2/07/2009 10:56
"estic a punt de fer una animalada........xema.....vem parlar d'algo la
nit de st.joan amb 2 cervesses....."

email Carles Gamisans 2/07/2009 11:00
"??????
Com no donis més pistes...
Per cert, a la MM ja s'han inscrit 1400 en un dia, potser no hauríem
d'esperar fins dissabte!
Carles"

email JM. Bosch 2/07/2009 11:04
"Jo tb estic fra de joc"

email Josep Gras 2/07/2009 15:25
"Ja ho he fet. Mireu el document adjunt.

Entenc que per tu Carles es normal, però per mi és una asignatura pendent
que l’any que be la vull mirar d’aprovar.
Ja fa massa temps que hi donc voltes.
Igualment el UTMB segueix en peu.
Aviam si tinc companyia ¡!!!!
Pep"

email Gabri 2/07/2009 15:55
"Ahi lo tienes!!!!!! Jo ho tenia en secret però l´any que ve volia intentar
fer algún IM. La pega és que Niça ja l´he fet però ja parlarem ;-) Carles,
manifiestate!!!!!
Jo la MM descartada.
Salut "

email Carles Gamisans 2/07/2009 16:14
"Jo, que voleu que us digui????
M'acabeu de ficar en un problema més que seriós!
A mi costa poc animar-me, ja ho sabeu. A més, Niça és un circuit que
m'agrada i hi tinc un compte pendent amb la cursa a peu del Boulevard des
Anglais...
Peró jo vaig dir que LZ'08 era l'últim! I, posats a retornar, preferiria
fer-ho en algún que no hagui fet, fins i tot en algún més familiar. També
m'estàn temptant amb el de Kalmar (Suécia).
Aixo sense contar que el UTMB ja és un objectiu prou ambiciós per una
temporada
Com està el tema inscripcions, Pep? Les deuen acabar d'obrir (m'imagino) ja
que el d'aquest any va ser aquest cap de setmana, peró no crec que no durin
gaire...
I us enfotieu de mi per pensar en la Matagalls!
Aixó no es fa!!
Gami "

I ja som 8 !!!.
Au a entrenar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada