dimarts, 15 de juny del 2010

Cursa del Llop i.... Taper!

Després de tantes setmanes de preparació mental i física, després de tantes aventures viscudes, després, fins i tot, del pitjor dels cops que ens podia passar en la preparació de Niça, arriba la recta final, arriba el temps del Taper

El Taper son aquells dies de recuperar forces de cara a la cursa, de baixar el volum d'entrenaments pq el cos es regeneri, per deixar germinar la llavor plantada en mesos d'entrenament. Es temps de florida, justa abans de recollir  la collita que tots provarem que sigui prou satisfactòria per terres franceses

Segur que tots patireu aquest dies. Nervis, excés d'adrenalina, dubtes i, fins i tot, mal humor son habituals al baixar la càrrega de treball després de tant entrenament. No patiu, els deures ja estan fets, estudiar l'última nit només serveix per adormir-se a l'examen ;-)

Però per acabar la fase d'entrenaments durs, alguns encara ens vam animar a baixar a les terres de l'Ebre, la Catalunya insòlita com diuen ells, a fer un parell d'etapes de la Cursa del Llop...

Dissabte el Pep i el Gami vam fer la marxa cicloturista, 193 km amb una primera meitat planera i una segona part infernal, amb rampes del 16% en un camí forestal semi-asfaltat que hagués fet por a un corredor de ciclo-cross. Vam aguantar el tipus prou bé, tot i que jo vaig tenir alguns problemes mecànics que em van fer perdre bastant temps

39 414 N GRAS, JOSEP 06:44:02 P.C. BONAVISTA
44 366 N GAMISANS BERENGUER, CARL 06:46:33 P.C. BONAVISTA

El Pep, inasequible al desaliento, va enllaçar aquesta etapa sense descans amb la cursa de muntanya. 32 km sota un sol de justícia per anar de Tortosa al mar tot creuant la serra de Pàndols i del coll de l'Alba. Volía provar com li responia el cos a 10 h seguides de bici i correr i va superar la prova amb nota

74 414 N GRAS, JOSEP 3:37:39 P.C. BONAVISTA

Ja diumenge, les noies i un servidor vam afrontar la Pujada a Caro, mitja marató amb un bonic desnivell positiu de 1100 m... amb resultats prou bons

8 27 N LLOYS, ALBA 2:39:07 BONAVISTERUS
9 48 N CARBONELL GONZALEZ, NURIA 2:39:39 VILADECAVALLS
13 366 N GAMISANS BERENGUER, CARLE 1:53:38 P.C. BONAVISTA

Al acabar les 6 proves que composen la Cursa del Llop, en l'acte de cloenda oficial, es van dir unes paraules en memòria del Quim. Ell va correr aquesta prova l'any 1995, de fet ens vam coneixer allà, intentant acabar les 6 etapes i sent feliços tot i fracassar en el nostre repte. Jo tornaré, algun dia, a intentar el trofeu del Llop, per tornar a veure al Llop i per tornar a veure'l a ell

1. ei, en 9 dies estareu a Niça ja!!! tan lluny que semblava....

Amb aquests darrers entrenaments podeu estar amb la moral ben alta i convençuts que us sortirà un IM genial!

Només el fet d'arrivar on esteu ara ja es mereix tot el nostre reconeixement

Anims i ara a descansar, i a cuidar-se.